CAT_1 UNI 60
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum aliança CAT_1 uni 60

ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Posibilitats d'entrar a l'aliança

AutorMissatge
maxside
Invitat

Posibilitats d'entrar a l'aliança Empty
MissatgeAssumpte: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança EmptyDs Jun 22, 2013 8:08 pm

Hola!
Em dic Max i acabo de tornar a jugar a l'ogame. Vaig ser jugador de l'univers 4 fins fa un any on vaig arribar a tenir més de 2M de punts i durant un temps també vaig ser dins una aliança catalana. és obvi que fins d'aquí uns mesos no podré entrar a cap aliança però mentrestant m'agradaria saber si teniu pensat fer una aliança filial i si és estrictament necessaria la condició de tenir 1M de punts.

Salut!!

PD: intentaré freqüentar el foro per verue si m'heu respost però si pot ser m'agradaria que m'enviessiu un missatge per ogame dientme que m'heu respost. Merci!
Tornar a dalt Ir abajo
maxside
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança EmptyDg Jun 23, 2013 4:07 am

m'he canviat el nom a  marxcatala
Tornar a dalt Ir abajo
koust

koust

Nombre de missatges : 218
Data d'inscripció : 20/05/2012
Ubicació : Riudoms - Poble de Gaudí

MissatgeAssumpte: Re: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança EmptyDg Jun 23, 2013 10:52 pm

el que pots fer es entrar a la cantera F.Cat, que no demanem minim de punts

ens veiem
Tornar a dalt Ir abajo
marxcata
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança EmptyDs Jun 29, 2013 2:02 pm

Ep, ja sóc a dins, em podrieu activar al forum?
Tornar a dalt Ir abajo
koust

koust

Nombre de missatges : 218
Data d'inscripció : 20/05/2012
Ubicació : Riudoms - Poble de Gaudí

MissatgeAssumpte: Re: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança EmptyDs Jun 29, 2013 8:50 pm

de moment esta una mica dificil, que el que porta el foro esta de vacances, quan puguem ja t'activarem!!!
Tornar a dalt Ir abajo
marxcata
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança EmptyDg Jun 30, 2013 10:38 am

entesos!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Posibilitats d'entrar a l'aliança   Posibilitats d'entrar a l'aliança Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Posibilitats d'entrar a l'aliança
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1