paink... Invitat
| Assumpte: Fusió amb STHOCAT Ds Jun 09, 2012 11:47 pm | |
| Hola
Sóc painkiller, de l'Aliança STHOCAT. La darrera setmana vam estar parlant de fusiosar-nos amb vosaltres. Ho hem estat devatent amb els companys de l'aliança i tots (bé, ara només som tres!) hi estem d'acord. Si ens dieu què hem de fer (enviar una sol·licitud, etc.), ens unirem a la vostra aliança amb molt de gust.
Salutacions! |
|
kuco
Nombre de missatges : 134 Data d'inscripció : 08/05/2012
| Assumpte: Re: Fusió amb STHOCAT Dg Jun 10, 2012 12:50 am | |
| Hi han hagut negociacions, o simplement heu decidit ke voleu venir?? si es el primer kas, no m'hi fiko pk no hi estik al tanto, si es el segon, envieu-nos solicitut, ke de segur, encantats os acceptarem | |
|
paink... Invitat
| Assumpte: Re: Fusió amb STHOCAT Dg Jun 10, 2012 1:40 am | |
| Perdó, no m'he explicat bé. Vam estar parlant amb un de vosaltres via mp (espero que perdoneu que no recordi amb qui ). Però, vaia que pel cas és el mateix. Hem d'enviar una solicitud i ja està, oi? És que fa tant de temps que no m'inscric en cap aliança que gairebé no recordo ni com es fa |
|
Xaloc
Nombre de missatges : 63 Data d'inscripció : 08/05/2012
| Assumpte: entrada Dg Jun 10, 2012 2:04 am | |
| Doncs si heu d'enviar una solicitut cadascu de vosaltres, i no crec k hi hagi cap problema, pel k he vist al foro, doncs hi hem estat parlant uns quants i si no m'equivoco vareu parlar amb julianet | |
|
koust
Nombre de missatges : 218 Data d'inscripció : 20/05/2012 Edad : 36 Ubicació : Riudoms - Poble de Gaudí
| Assumpte: Re: Fusió amb STHOCAT Dg Jun 10, 2012 3:02 am | |
| això mateix, envieu solicitud, dient que veniu de STHOCAT i cap problemaaa!!!
ens veiem per aqui!!!! | |
|
paink... Invitat
| Assumpte: Re: Fusió amb STHOCAT Dg Jun 10, 2012 3:58 am | |
| Moltes gràcies i fins ara! |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Fusió amb STHOCAT | |
| |
|